Teknosa, Smarties Awards Türkiye organizasyonunda pazarlama dünyasının en yenilikçi projelerini ödüllendiren prestijli etkinlikte 6 ödül birden kazandı. 'Yılın Markası' ödülünü kazanarak sektöründeki başarısını taçlandıran Teknosa, aynı zamanda teknolojiyi kullanarak gerçekleştirdiği projeleriyle dikkat çekti. MMA Türkiye tarafından düzenlenen ve modern pazarlama stratejilerini ön plana çıkaran Smarties Awards Türkiye, İstanbul'da büyük bir gala gecesiyle gerçekleştirildi. Etkinlik, Türkiye’nin önde gelen pazarlama liderlerini bir araya getirirken, Teknosa’nın yenilikçi projeleri de ödüllerle taçlandı.
2023 yılında başlattığı ve ikinci fazını bu yıl devreye aldığı 'En Büyük Armağan' projesiyle Teknosa, 'Web 3.0 Teknolojileri Pazarlama' ve 'Yapay Zeka Destekli Yaratıcı Mükemmellik' kategorilerinde gümüş ödül kazandı. Ayrıca, yapay zeka teknolojisiyle geliştirdiği Dijital Elçiler: Burak ve Selin, 'Reklamcılıkta Yenilikçi Yapay Zeka Kullanımı' kategorisinde bir diğer gümüş ödülünü kazandırdı.Gaming Parkour projesi, oyun tutkunlarını bir araya getirerek 'Oyun, Oyunlaştırma ve E-Spor' kategorisinde gümüş ödül aldı. Teknosa, ayrıca sanal evren konseptiyle sektörde bir ilke imza atarak 'Sanal Mağaza' projesiyle 'Müşteri / Kullanıcı Deneyimi ve Tasarımı' kategorisinde gümüş ödülün sahibi oldu.Teknosa'nın sektördeki öncü ve teknoloji odaklı yaklaşımı, 'Sektör Ödülü' kategorisinde 'Yılın Markası' ödülünü kazanarak, şirketin pazarlama ve müşteri deneyimi alanındaki güçlü konumunu bir kez daha pekiştirdi.