Uludağ Elektrik, Enerji Danışmanım Projesi kapsamında oluşturulan Enerji Danışmanı Timi ile evleri ve iş yerlerini ziyaret ederek, tasarruf ve verimlilik konusunda bilinçlendirme yapıyor. Ziyaret sırasında elektrikli aletlerin, aydınlatmaların, ısıtma ve soğutma sistemlerinin enerji tüketimleri incelenerek, bu cihazların nasıl kullanılması ve konumlandırılması gerektiği, kullanıcılara özel olarak sunulan tasarruf ve verimlilik tavsiyeleri ile hem enerji tüketiminde hem de fatura tutarlarında nasıl düşüş sağlayabilecekleri anlatılıyor. Şirket, tasarrufu aynı zamanda gelecek nesiller için kazanılması gereken bir alışkanlık olarak görerek, çalışmalarını devam ettiriyor. Karbon emisyonlarının düşürülmesi ve küresel ısınma etkilerini yavaşlatmak için de evlerde kolaylıkla enerji tasarrufu sağlayabilecekleri adımları tüketiciler ile paylaşıyor. Tüketiciler, şirketin sunduğu verimlilik ve tasarruf tavsiyelerini www.uludagelektrik. com.tr adresi üzerindeki Enerji Danışmanım sayfasından öğrenebiliyorlar. Bu sayfa üzerinden elektrikli aletlerin ne kadar enerji tüketimi yaptığı uygulamalı olarak gösteriliyor. Vatandaşlar kendi konut ve iş yerlerinde ne kadar enerji tükettiğini hesaplayabiliyor. Temiz enerji kaynaklarına dikkat çekiliyor Uludağ Elektrik, yenilenebilir enerji kaynakları temalı kitaplarıyla ve bugüne kadar gerçekleştirdiği atölyeler ile de çocuklara dokunuyor. Çocukların temiz enerji kaynaklarıyla çalışan teknolojileri görebilmeleri ve gelecek için bu kaynakların ne kadar önemli olduğunun bilincine varmaları sağlanıyor. Daha az tüketerek sorumlu davranmayı ve farkındalık yaratmayı hedefleyen şirketin genel müdürlük de dahil tüm hizmet binalarında tüketilen elektrik, yenilenebilir enerji kaynaklarından sağlanıyor. Zaman tasarrufu sağlatan online işlem kolaylığı sunuluyor. Gerçekleştirdiği projeler ile müşterilerinin hayatını kolaylaştırmayı amaçlayan Uludağ Elektrik, zaman tasarrufu sağlatacak uygulamalarıyla da tüm işlemlerin çok kısa sürelerde yapılmasına olanak sağlıyor. Şirket, güncellenen yüzüyle daha kullanıcı dostu bir yapıya bürünen online işlem merkezi ile 7 gün 24 saat

müşterilerinin elektrik işlemlerini dakikalar içinde tamamlanmasına olanak tanıyor. Teknolojiyi sosyal anlamda dezavantajlı gruplara elektrik hizmetine ulaşmada kolaylık sağlamak için kullanan şirket, işaret dili g.rüşme hattı üzerinden de işitme ve konuşma engelli müşterilerinin, elektrikle ilgili işlemlerini görüntülü şekilde gerçekleştirmelerini sağlıyor.

Yalova’da hoparlör hırsızları tutuklandı Yalova’da hoparlör hırsızları tutuklandı

Editör: TE Bilisim